• ALTIJD HOGE KORTINGEN

  • EENVOUDIG RETOURNEREN

  • 14 DAGEN BEDENKTIJD

0 € 0
Mijn winkelwagen

Je hebt geen producten in je winkelwagen.

Meest gestelde vragen - Klachtenprocedure

  1. Klachtenprocedure

    Niet tevreden met onze service? Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal zoals gepland gaat. Daarom verzoeken wij je, voor het ondernemen van verdere stappen, je klacht eerst te mailen naar: [email protected] Ben je niet tevreden met de door ons geboden oplossing voor je probleem of klacht? Dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform vind je op http://ec.europa.eu/odr. Let op: je kunt je klacht alleen deponeren via het platform van de Europese Unie waarneer deze niet al bij een andere instantie in behandeling is.

Euroknaller beoordeeld 4.5/5 gebaseerd op 320 reviews